"МЭРГЭЖЛИЙН БОЛОН ТЕХНИКИЙН, ДЭЭД БОЛОВСРОЛЫН СУРГАЛТЫН БАЙГУУЛЛАГА БОЛОН ХӨТӨЛБӨРИЙГ МАГАДЛАН ИТГЭМЖЛЭХ, МАГАДЛАН ИТГЭМЖЛЭЛ ХИЙХ ЖУРАМ БОЛОН ШИНЖЭЭЧИД ТАВИХ  ШААРДЛАГА"-ЫН ТӨСӨЛД САНАЛ АВЧ

A- A A+

  Журмын төсөлтэй танилцаад, 2024.09.23-2024.10.23-ны өдрийн дотор саналаа Nomintsetseg@moe.gov.mn хаягаар ирүүлэхийг хүсье.

МЭРГЭЖЛИЙН БОЛОН ТЕХНИКИЙН, ДЭЭД

БОЛОВСРОЛЫН СУРГАЛТЫН БАЙГУУЛЛАГА БОЛОН ХӨТӨЛБӨРИЙГ МАГАДЛАН ИТГЭМЖЛЭХ, МАГАДЛАН ИТГЭМЖЛЭЛ ХИЙХ ЖУРАМ

                                                                                                                       

Нэг. Ерөнхий зүйл

1.1.Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллага мэргэжлийн болон техникийн, дээд боловсролын сургалтын байгууллага (цаашид “сургалтын байгууллага” гэх)  болон хөтөлбөрийг магадлан итгэмжлэхэд энэхүү журмыг мөрдөнө.

1.2.Боловсролын ерөнхий хуулийн 3.1.22-д заасны дагуу магадлан итгэмжлэх  үйл ажиллагааг Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллага зохион байгуулна.

1.3.Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллага Боловсролын ерөнхий хуулийн 16 дугаар зүйл, Мэргэжлийн болон техникийн боловсрол, сургалтын тухай хуулийн 7 дугаар зүйл, Дээд боловсролын тухай хуулийн 6.5-д заасан стандарт, техникийн зохицуулалт, шаардлага болон холбогдох бусад хууль тогтоомжид заасан стандарт, шаардлагад нийцүүлэн  гаргасан шалгуур шаардлагыг хангасан сургалтын байгууллага болон хөтөлбөрийг магадлан итгэмжилнэ.

1.4.Магадлан итгэмжлэх эсэх шийдвэрийг Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллагын орон тооны бус зөвлөл, комисс (цаашид “зөвлөл” гэх) гаргана.

1.5.Магадлан итгэмжлэл бүх шатандаа оролцогч болон сонирхогч талуудад тэгш, шударга, нээлттэй, ил тод, хариуцлагатай, үр өгөөжтэй, чанарын өсөлттэй байх зарчимд тулгуурлана.

 

Хоёр. Магадлан итгэмжлэлийн үе шат           

2.1 Хүсэлт гаргах, гэрээ байгуулах

2.1.1.Сургалтын байгууллага Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллагад сургалтын байгууллага болон хөтөлбөрийг магадлан итгэмжлүүлэх хүсэлтээ өөрийн үнэлгээний тайлангийн хамт бичгээр болон цахимаар ирүүлнэ.

2.1.2.Дээд боловсролын сургалтын байгууллага эрх бүхий байгууллагаас зөвшөөрөл авсны дараа, шинэ мэргэжлээр сургалт эрхлэхийн өмнө тухайн хөтөлбөрт урьдчилсан магадлан итгэмжлэл хийлгэх хүсэлтээ Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллагад гаргана.

2.1.3.Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллага энэ журмын 2.1.1, болон 2.1.2-д заасан хүсэлтийг хүлээн авснаас хойш ажлын 10 хоногт багтаан  хянаж, баримт бичгийн бүрдлийн шаардлагыг хангасан тохиолдолд сургалтын байгууллагатай гэрээ байгуулна.

2.1.4.Энэхүү журмын 2.1.3-д заасан гэрээнд оролцогч талуудын үүрэг хариуцлага, төлбөрийн нөхцөлийг тусгаж, магадлан итгэмжлэлийн шийдвэр гаргах хүртэлх үйл ажиллагааны төлөвлөгөөг хамтран батална.   

2.2. Магадлан итгэмжлэх

2.2.1.Сургалтын байгууллагын болон хөтөлбөрийн өөрийн үнэлгээний тайлангийн багт Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллага сургалт, зөвлөмж өгнө:

2.2.2.Сургалтын байгууллагын өөрийн үнэлгээний тайланг Удирдах зөвлөл, хөтөлбөрийн өөрийн үнэлгээний тайланг дээд боловсролын сургалтын байгууллагын хувьд хөтөлбөрийн хороо, мэргэжлийн болон техникийн боловсролын сургалтын байгууллагын хувьд сургалтын алба болон холбогдох нэгжээр хэлэлцүүлж, албан бичгээр баталгаажуулж 3 сарын дотор Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллагад ирүүлнэ:

2.2.3.Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллагын захирлын тушаалаар сургалтын байгууллага болон хөтөлбөрт дүгнэлт гаргах шинжээчийн багийг томилж, гэрээ байгуулна:

2.2.4.Гэрээнд талуудын эрх, үүрэг, хариуцлага, ажлын нөхцөл, хугацаа, ажлын хөлс, ёс зүйн хэм хэмжээ, бусад нөхцөлийг тодорхой тусгана:

2.2.5. Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллага сургалтын байгууллага болон хөтөлбөрийн өөрийн үнэлгээний тайлан, холбогдох нэмэлт мэдээллийг шинжээчийн багт хүлээлгэн өгнө.

2.2.5.Шинжээчийн баг гэрээнд заасан хугацаанд сургалтын байгууллагад ажиллаж,  шинжээчийн үнэлгээний тайланг Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллагад ирүүлнэ.

2.2.6.Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллага сургалтын байгууллага, хөтөлбөрт дүгнэлт гаргасан шинжээчийн багийн үнэлгээний тайланг нягтлан шаардлага хангасан бол зөвлөлд хүлээлгэн өгнө.

2.3. Магадлан итгэмжлэлийг шийдвэрлэх үе шат

2.3.1.Зөвлөлийн хуралдаанд шинжээчийн баг бүрэлдэхүүнээрээ оролцож санал, дүгнэлтээ танилцуулна.

2.3.2.Зөвлөл шинжээчийн багийн санал, дүгнэлтийг үндэслэн  дараах магадлан итгэмжлэлийн шийдвэр гаргана. Үүнд:

2.3.2.1.Нийт шаардлагын 85-100 хувь хангасан бол “магадлан итгэмжилнэ”.

2.3.2.2.Нийт шаардлагын 65-84 хувь хангасан бол “нөхцөлтэйгөөр  магадлан итгэмжилнэ”.

2.3.2.3.Нийт шаардлагын 51-64 хувь хангасан бол “магадлан итгэмжлэхийг  хойшлуулна”.

2.3.2.4.Нийт шаардлагын 50 хүртэлх хувийг хангасан бол “магадлан итгэмжлэхээс татгалзана”

              2.3.3.Магадлан итгэмжлэлийн хугацаа

2.3.3.1.“Магадлан итгэмжлэл”-ийн хугацаа 5 жил байна.

2.3.3.2.“Нөхцөлтэй магадлан итгэмжлэл”-ийн хугацаа 2 жил байна.

2.3.4.Зөвлөлийн хуралдаанд оролцогч нийт гишүүдээс илээр санал хурааж, ердийн олонхын саналаар шийдвэрлэж тогтоол гаргана.

2.3.5.Зөвлөлийн тогтоолыг үндэслэн Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллагын захирлын тушаалаар баталгаажуулж, гэрчилгээ олгоно.

 

Гурав. Магадлан итгэмжлэлийн шийдвэрийн

 дараах үйл ажиллагаа

3.1.Сургалтын байгууллага нь зөвлөлийн тогтоолд заасан хугацаанд чанарын ахиц дэвшлийн тайланг Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллагад хүргүүлнэ.                   

3.2.Сургалтын байгууллага зөвлөлийн тогтоолд заасан хугацаанд ахиц дэвшлийн тайлан ирүүлээгүй, сургалтын байгууллага, хөтөлбөрт чанарын ахиц гараагүй бол магадлан итгэмжлэлийн шийдвэрт өөрчлөлт оруулах үндэслэл болно.

Дөрөв. Магадлан итгэмжлэгдсэнийг бүртгэх

4.1.Магадлан итгэмжлэлийн шийдвэр гарсны дараа хүсэлт, гэрээ, шинжээч томилсон тушаал, шинжээчийн багийн тайлан, зөвлөлийн хуралдааны протокол, тогтоол, бусад холбогдох материалыг архивд нэгж болгон хадгална.

4.2.Магадлан итгэмжлэгдсэн сургалтын байгууллага, хөтөлбөрийг Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллага мэдээллийн санд бүртгэж, цахим хуудсанд албан ёсоор ил тод, нээлттэй мэдээлнэ.

Тав. Магадлан итгэмжилсэн шийдвэрт

өөрчлөлт оруулах

 5.1.Магадлан итгэмжлэгдсэн сургалтын байгууллага, хөтөлбөрт өөрчлөлт орсон тухай бүрд мэдээллийг сургалтын байгууллага албан бичгээр баталгаажуулан Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллагад ирүүлнэ.

5.2.Энэхүү журмын 5.1-д заасан мэдээлэлд үндэслэн Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллага магадлан итгэмжлэлийн хүчин төгөлдөр байдлын талаар дүгнэлт гаргаж, шийдвэрлэнэ.      

5.3.Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллагад бүртгэлтэй олон улсын байгууллагаар магадлан итгэмжлэгдсэн сургалтын байгууллага, хөтөлбөрийн магадлан итгэмжлэлийг дүйцүүлж болно.  

5.4.Дүйцүүлэхдээ Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллагаас шинжээчийн баг томилж, дүгнэлтийг зөвлөлийн хуралдаанаар хэлэлцүүлэн шийдвэр гаргана.

Зургаа. Гомдол гаргах

            6.1.Сургалтын байгууллага магадлан итгэмжлэлийн шийдвэрийг хүлээн авсан өдрөөс хойш 1 сарын дотор шийдвэртэй холбоотой гомдлыг Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллагад гаргах эрхтэй.

                                      

Долоо. Дахин магадлан итгэмжлүүлэх

  хүсэлт гаргах

            7.1.Сургалтын байгууллага магадлан итгэмжлэлийн өмнөх шийдвэр дуусах хугацаанаас 12-оос доошгүй сарын өмнө дахин магадлан итгэмжлүүлэх хүсэлтээ гаргана. 

            7.2.Дахин магадлан итгэмжлэх үйл ажиллагаа нь өмнөх магадлан итгэмжлэлтэй адил үйл явц, үе шаттай хэрэгжинэ.

                                                  

           

 

 

 

 

МЭРГЭЖЛИЙН БОЛОН ТЕХНИКИЙН, ДЭЭД БОЛОВСРОЛЫН СУРГАЛТЫН БАЙГУУЛЛАГА БОЛОН ХӨТӨЛБӨРИЙГ МАГАДЛАН ИТГЭМЖЛЭХ,       МАГАДЛАН ИТГЭМЖЛЭЛ ХИЙХ  ШИНЖЭЭЧИД ТАВИХ  ШААРДЛАГА

 

Нэг. Нийтлэг үндэслэл

1.1.Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллагаас мэргэжлийн болон техникийн, дээд боловсролын сургалтын байгууллага болон хөтөлбөрийг магадлан итгэмжлэх, магадлан итгэмжлэх хийх шинжээч (цаашид “шинжээч” гэх)-ийг сонгон шалгаруулахад энэхүү шаардлагыг баримтална.

1.2.Мэргэжлийн болон техникийн, дээд боловсролын сургалтын байгууллага болон хөтөлбөрийн магадлан итгэмжлэх, магадлан итгэмжлэл хийх шинжээчийг ажиллуулахтай холбоотой үйл ажиллагааг Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллага удирдлага зохион байгуулалтаар ханган ажиллана.

1.3.Шинжээч тодорхой салбар, судалгааны чиглэлээр мэдлэг, ур чадвар, туршлагатай, сургалтын байгууллага болон хөтөлбөрт хараат бус магадлан итгэмжлэл хийх, шийдвэр гаргах чадвартай шинжээчийн эрх олгох сургалтад хамрагдсан иргэн байна. 

Хоёр. Шинжээчид тавих ерөнхий шаардлага᠋

            2.1.Шинжээч нь дараах нийтлэг шаардлагыг хангасан байна.

2.1.1.Монгол Улсын иргэн байх;

2.1.2.Дээд боловсролтой байх;

2.1.3.Мэргэжлээрээ 5-аас доошгүй жил ажилласан байх;

2.1.4.Мэргэшлийн зэрэг эсхүл эрдмийн зэрэг, цолтой байх;

2.1.5.Боловсролын сургалтын байгууллагын үйл ажиллагаанд үнэлгээ, дүгнэлт өгөх, багаар ажиллаж, асуудал шийдвэрлэх чадвартай байх;

2.1.6.Суралцахуйд суралцах чадамжтай байх;

2.1.7.Хариуцлага хүлээх чадвартай байх;

2.1.8.Эрүүгийн хариуцлага хүлээж байгаагүй байх;

2.1.9.Ёс зүйн зөрчил гаргаагүй байх;

2.1.10.Авлига, ашиг сонирхлын зөрчилгүй байх;

2.1.11.Бичиг баримт боловсруулах, тайлагнах чадвартай байх.

 

            2.2.Шинжээчийн эзэмшсэн байвал зохих мэдлэг:

                  2.2.1.Гадаад хэлний зохих мэдлэг;

                  2.2.2.Судалгаа, шинжилгээний арга зүй;

                  2.2.3.Боловсролын салбарын холбогдох хууль тогтоомж, түүнд нийцүүлэн гаргасан хэм хэмжээний акт;

                  2.2.4.Мэргэшлийн үндэсний шаталсан бүтэц, эрдмийн зэрэг харилцан хүлээн зөвшөөрөх, дүйцүүлэх болон кредит систем;

                  2.2.5.Сургалтын хөтөлбөрийн агуулга,  арга зүй, үнэлгээ;

                  2.2.6.Чанарын баталгаажуулалт, магадлан итгэмжлэлийн чиглэлээр үнэлгээ хийх баримт бичиг, дотоодын болон олон улсын арга аргачлал;

                  2.2.7.Боловсролын салбарын хөгжил, хөдөлмөрийн зах зээлийн  хэтийн төлөв, чиг хандлага.

Гурав. Шинжээчид тавих тусгай шаардлага

            3.1.Дээд боловсролын сургалтын байгууллагад магадлан итгэмжлэл хийх шинжээчид тавих шаардлага:

3.1.1.Доктор ба түүнээс дээш эрдмийн зэрэг, цолтой байх;

3.1.2.Магадлан итгэмжлэгдсэн дээд боловсролын сургалтын байгууллага болон эрдэм шинжилгээний байгууллагад 10-аас доошгүй жил, үүнээс дэд профессорын ангиллын албан тушаалд 3-аас доошгүй жил ажилласан  байх;

3.1.3.Дээд боловсрол, шинжлэх ухаан, технологи, инновац, сургуулийн үйл ажиллагааны чиглэлээр урт болон дунд хугацааны хөтөлбөр боловсруулж, хэрэгжүүлдэг байх;

3.1.4.Зөвлөх үйлчилгээ, эрдэм шинжилгээ, судалгаа, хөрөнгө оруулалтын төсөл, хөтөлбөр боловсруулж, хэрэгжүүлсэн байх;

3.1.5.Эрдэм шинжилгээ, сургалт, мэргэжлийн үйл ажиллагааны чиглэлээр патент, зохиогчийн эрх эсвэл ашигтай загварын гэрчилгээ авсан байх;

3.1.6.Олон улсын мэдээллийн санд бүртгэлтэй хянан магадалгаа хийгддэг мэргэжлийн сэтгүүлд хоёроос доошгүй эрдэм шинжилгээний өгүүллийг нэгдүгээр эсвэл холбоо баригч зохиогчоор хэвлүүлсэн байх;

            3.2.Дээд боловсролын сургалтын хөтөлбөрт магадлан итгэмжлэл хийх шинжээчид тавих шаардлага:

3.2.1.Доктор ба түүнээс дээш эрдмийн зэрэг, цолтой байх;

3.2.2.Сургалтын хөтөлбөрийн цогц баримт бичгийг боловсруулах арга зүй эзэмшсэн  байх;

3.2.3.Судалгааны ажил, ном, эрдэм шинжилгээний  илтгэл, өгүүлэл хэвлэн нийтлүүлсэн байх;

3.2.4.Сургалтын технологи, кредит систем, чанарын баталгаажуулалтын   чиглэлээр сургалтад  хамрагдсан байх;

3.2.5.Байгууллага, хөтөлбөрийн магадлан итгэмжлэлийн өөрийн үнэлгээний баг эсвэл судалгааны багт ажилласан туршлагатай байх;

3.2.6.Сургалтын хөтөлбөр боловсруулах, ажлын байран дахь, зайн болон цахим сургалтыг хэрэгжүүлэх туршлагатай.

            3.3.Багш мэргэжлийн хөтөлбөрийн шинжээчид тавих нэмэлт шаардлага:

3.3.1.Боловсрол судлал, боловсролын удирдлага, боловсролын технологи чиглэлээр доктор ба түүнээс дээш эрдмийн зэрэг, цолтой байх

3.3.2.Багшийн мэргэжлийн сургалтын хөтөлбөрийн цогц баримт бичгийг боловсруулах арга зүй эзэмшсэн байх;

3.3.3.Боловсролын сургалтын байгууллага  болон эрдэм шинжилгээний байгууллагад 8-аас доошгүй жил тасралтгүй ажилласан байх;

3.3.4.Боловсрол судлал, боловсролын удирдлага, боловсролын технологийн чиглэлээр судалгааны ажил, ном, эрдэм шинжилгээний  илтгэл, өгүүлэл хэвлэн нийтлүүлсэн байх;

3.3.5.Байгууллага, хөтөлбөрийн магадлан итгэмжлэлийн өөрийн үнэлгээний баг эсвэл боловсролын чиглэлийн судалгааны багт ажилласан байх;

3.3.6.Боловсролын чиглэлээр ажил олгож буй аж ахуйн нэгжийг төлөөлөх шинжээч нь байгууллагын удирдах ажилтан эсвэл тухайн чиглэлээр тэргүүлэх ба түүнээс дээш зэрэгтэй багш байх.

3.4.Анагаах ухааны чиглэлийн хөтөлбөрийн шинжээчид тавих нэмэлт шаардлага:

3.4.1.Анагаах ухааны чиглэлээр доктор ба түүнээс дээш эрдмийн зэрэг, цолтой эсвэл тэргүүлэх ба түүнээс дээш мэргэжлийн зэрэгтэй эрүүл мэндийн ажилтан байх;

3.4.2.Анагаах ухааны мэргэжлийн сургалтын хөтөлбөрийн цогц баримт бичгийг боловсруулах арга зүй эзэмшсэн байх;

3.4.3.Анагаах ухааны чиглэлийн хөтөлбөр хэрэгжүүлдэг сургалтын    байгууллага, эрүүл мэндийн байгууллага эсвэл эрдэм шинжилгээний байгууллагад тасралтгүй 8-аас доошгүй жил  ажилласан байх;

3.4.4.Анагаах ухааны чиглэлээр эрдэм шинжилгээний бүтээл туурвиж,  ном, өгүүлэл, илтгэл хэвлэн нийтлүүлсэн байх;

3.4.5.Байгууллага, хөтөлбөрийн магадлан итгэмжлэлийн өөрийн үнэлгээний баг эсвэл эрүүл мэндийн чиглэлийн судалгааны багт ажилласан байх;

3.4.6.Aнагаах ухааны чиглэлээр ажил олгож буй аж ахуй нэгжийг төлөөлөх  шинжээч нь эрүүл мэндийн  байгууллагын удирдах ажилтан эсвэл мэргэжлийн чиглэлээр тэргүүлэх ба түүнээс дээш зэрэгтэй эрүүл мэндийн ажилтан.

3.5.Мэргэжлийн болон техникийн боловсролын сургалтын байгууллага магадлан итгэмжлэх, магадлан итгэмжлэл хийх шинжээчид тавих шаардлага:

3.5.1.Магистр, түүнээс дээш боловсролын зэрэгтэй;

3.5.2.Боловсролын сургалтын байгууллагын удирдах ажилтан болон тэргүүлэх түүнээс дээш зэрэгтэй багш, албан хаагч байх;

3.5.3.Мэргэжлийн болон техникийн боловсролын чиглэлээр гадаад, дотоодод урт, богино хугацааны сургалтад хамрагдсан, судалгаа, шинжилгээ хийж байсан туршлагатай байх;

3.5.4.Зөвлөх үйлчилгээ, эрдэм шинжилгээ, судалгаа, хөрөнгө оруулалтын төсөл, хөтөлбөр боловсруулж, хэрэгжүүлсэн байх.

3.6.Мэргэжлийн болон техникийн боловсролын сургалтын хөтөлбөрт магадлан итгэмжлэл хийх шинжээчид тавих шаардлага:

3.6.1.Бакалавр, түүнээс дээш боловсролын зэрэгтэй;

3.6.2.Сургалтын хөтөлбөрийн цогц баримт бичиг эсвэл ажил мэргэжлийн стандарт боловсруулах арга зүй эзэмшсэн байх;

3.6.3.Мэргэжлийн чиглэлээр боловсролын сургалтын болон эрдэм шинжилгээний байгууллага, мэргэжлийн холбоод, танхим, үйлдвэрлэл, үйлчилгээний байгууллагад 5-аас доошгүй жил ажилласан байх;

3.6.4.Боловсрол судлал болон мэргэжлийн чиглэлээр судалгааны ажил, ном, сурах бичиг, гарын авлага, илтгэл, өгүүлэл хэвлэн нийтлүүлсэн байх;

3.6.5.Сургалт, үнэлгээ, ажил мэргэжлийн стандарт, чадамжид суурилсан сургалтын хөтөлбөр боловсруулахад гар бие оролцсон байх.

Дөрөв. Бусад

4.1.Боловсролын чанарын баталгаажуулалт-магадлан итгэмжлэлийн байгууллагаас “Шинжээчийн ажиллах журам”-ыг баталж, мөрдүүлнэ.

4.2.Дараах болзлыг хангасан тохиолдолд шинжээчээр ажиллуулж болно.

4.2.1.Олон улсад магадлан итгэмжлэгдсэн сургалтын байгууллага, хөтөлбөрийн өөрийн үнэлгээний баг ахалсан албан тушаалтан байх;

4.2.2.Олон улсын шинжээч байх;

4.2.3.Олон улсын хянан магадлал хийгддэг сэтгүүлд өгүүлэл хэвлүүлсэн  багш, судлаач байх;

4.2.4.Дэлхийн ур чадварын тэмцээний эксперт багш;

4.3.Сургалтын байгууллага, хөтөлбөрийг магадлан итгэмжлэх шинжээчийн багт ажиллах номын санч, эдийн засагч, санхүүч, сэтгэл зүйч, хуульч, ажил олгогч, оюутан, суралцагч, эцэг эхийн төлөөлөлд тавигдах шаардлагыг энэхүү журмын 4.1-д заасан журмаар зохицуулна.

 

 

---о0о---

                                          

---о0о---